Počet záznamov: 1
Marketingový mix na trhu s liekmi
Názov Marketingový mix na trhu s liekmi Autorské údaje aut. Karin Rajnohová Autor Rajnohová Karin Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 4 (2003), s. 31-33. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * trh * liečivá * priemysel farmaceutický Anotácia Marketingové nástroje firiem pôsobiacich na trhu s liekmi. Účastníci trhu s liekmi v Slovenskej republike. Liek ako konečný produkt a liek ako tovar. Mechanizmus určovania cien liekov. Kategorizácia liekov ako regulačný nástroj. Distribúcia liekov. Nástroje podpory predaja liekov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1