Počet záznamov: 1  

Destinačný marketingový manažment na trhu medzinárodného cestovného ruchu

  1. Názov Destinačný marketingový manažment na trhu medzinárodného cestovného ruchu
    Preklad názvuDestination marketing management on the international tourism market
    Autorské údajeĽudmila Novacká
    Autor Novacká Ľudmila EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 4 (december 2003), s. 46-51. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá manažment * marketing * kooperácia * agentúry * trh * ruch cestovný medzinárodný
    AnotáciaDestinačný marketingový manažment na trhu medzinárodného cestovného ruchu si vyžaduje kooperáciu štátneho, súkromného a verejného sektora. Národná turistická organizácia je zodpovedná za rozvoj cestovného ruchu a zvyšovanie jeho výkonov. Prehľad inštitúcií a hlavných úloh národných turistických organizácií vo svete. Marketingové aktivity národných marketingových agentúr s cieľom penetrácie a zvyšovania podielu na trhu cestovného ruchu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.