Počet záznamov: 1  

Komunikácia v medzinárodnom marketingu firiem

  1. Názov Komunikácia v medzinárodnom marketingu firiem : vybrané aspekty
    Autorské údajeOtília Zorkóciová
    Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2004. - 146 s.
    Vydanie2. vyd.
    ISBN80-225-1824-7
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * komunikácia * marketing medzinárodný * marketing mix * reklama * podpora predaja * práca s verejnosťou * predaj priamy * plán marketingový * identita podniková
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.8, z toho voľných 6, prezenčne 1
    Signatúra791007-791013, 791015
    Archív EPCE04 00188-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    791007SEKUčebnicový fondvypožičaný
    791008SEKUčebnicový fondvoľný
    791009SEKUčebnicový fondvoľný
    791010SEKUčebnicový fondvoľný
    791011SEKUčebnicový fondvoľný
    791012SEKUčebnicový fondvoľný
    791013SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    791015SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.