Počet záznamov: 1  

Uplatňovanie marketingu pri tvorbe prognóz rozvoja cestovného ruchu

  1. Názov Uplatňovanie marketingu pri tvorbe prognóz rozvoja cestovného ruchu
    Autorské údajeaut. Juraj Litomerický
    Autor Litomerický Juraj EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Zborník výsledkov výskumu Katedry služieb a cestovného ruchu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity projektov VEGA a inštitucionálnych projektov. S. 220-224. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003 ; Ekonomická univerzita v Bratislave. ISBN 80-225-1773-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * prognózy * marketing * projekty
    AnotáciaMetodika uplatňovania marketingu pri tvorbe prognóz. Faktory ovplyvňujúce cestovný ruch - ekonomické, sociálne, politické, demografické, technicko-technologické, ekologické, kultúrne. Príspevok z riešenia Projektu VEGA č. 1/7707/20.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.