Počet záznamov: 1
[Marketingový výskum]
Názov [Marketingový výskum] Autorské údaje rec. Mária Hasprová Autor Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Dialógy o ekonomike a riadení : odborno-informačný časopis pre členov Klubu ekonómov Ekonomickej univerzity a jej absolventov. Roč. 6, č. 17 (február 2004), s. 105-107. - Bratislava : Klub ekonómov Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2004. ISSN 1335-4582 Recenz.dok. Marketingový výskum / Kornélia Richterová a kolektív. - Bratislava : Ekonóm, 2002, dotlač 2003 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * výskum * stratégia marketingová * nástroje marketingové * recenzie Anotácia Cieľom učebnice je poskytnúť a zhodnotiť špecifickú oblasť marketingového výskumu aj na Slovensku a vytvoriť tak základ - teoretickú, metodologickú a analytickú bázu pre ďalšie bádanie v oblasti marketingového výskumu. Učebnica približuje metódy relevantné pre všetky kroky procesu riešenia projektu marketingového výskumu - od vzniku potreby informácií na rozhodovanie marketingového manažmentu cez zdroje a metódy zhromažďovania údajov až po ich analýzu a interpretáciu vyúsťujúcu do záverečnej správy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy (1) - KNIHY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 17-20
článok
Počet záznamov: 1