Počet záznamov: 1  

The handbook of online marketing research

  1. Názov The handbook of online marketing research : [knowing your customer using the net]
    Autorské údajeJoshua Grossnickle, Oliver Raskin
    Autor Grossnickle Joshua
    Spoluautori Raskin Oliver
    Vydavateľské údajeNew York : McGraw-Hill, Inc. , 2001. - xxi, 433 s.
    ISBN0-07-136114-6
    Druh dokumentupríručky
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá prieskum trhu * zber dát * trh * trh elektronický * analýza trhu * testovanie výrobkov * marketing * stratégia marketingová * konkurencia trhová * rating obchodný
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra791939

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    791939OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.