Počet záznamov: 1
The handbook of online marketing research
Názov The handbook of online marketing research : [knowing your customer using the net] Autorské údaje Joshua Grossnickle, Oliver Raskin Autor Grossnickle Joshua Spoluautori Raskin Oliver Vydavateľské údaje New York : McGraw-Hill, Inc. , 2001. - xxi, 433 s. ISBN 0-07-136114-6 Druh dokumentu príručky Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá prieskum trhu * zber dát * trh * trh elektronický * analýza trhu * testovanie výrobkov * marketing * stratégia marketingová * konkurencia trhová * rating obchodný Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 791939
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 791939 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1