Počet záznamov: 1  

Trendy v on-line marketingové komunikaci bankovních domů

  1. Názov Trendy v on-line marketingové komunikaci bankovních domů
    Autorské údajeaut. Leoš Bárta
    Autor Bárta Leoš
    Zdrojový dokument Bankovnictví : měsíčník Hospodářských novin. Roč. 12 (40), č. 5 (2004), s. 32. - Praha : Economia, 2004. ISSN 1213-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá banky * internet * komunikácia marketingová * systém on-line
    AnotáciaNačrtnutie niektorých nových trendov, ktoré v súčasnej dobe ovplyvňujú komunikáciu bánk na internete a ktoré sú zásadné z hľadiska kvality vzťahu medzi komunikujúcim subjektom - bankou a užívateľom. Trend č. 1: Multiplatformná komunikácia. Trend č. 2: Backgroundová komunikácia. Porovnanie on-line komunikačných aktivít náhodne vybraných bánk.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-5 + 2 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.