Počet záznamov: 1  

Význam konkurencieschopnosti pre úspešné podnikanie v medzinárodnom prostredí

  1. Názov Význam konkurencieschopnosti pre úspešné podnikanie v medzinárodnom prostredí
    Autorské údajeaut. Mária Andrejčíková, Katarína Gofusová
    Autor Andrejčíková Mária EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Gofusová Katarína EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Acta Oeconomica Cassoviensia No 7. S. 7-25. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003 / Varcholová Tatiana. ISBN 80-225-1713-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá konkurencieschopnosť * prostredie podnikateľské * podnikanie medzinárodné * trh zahraničný * obchod zahraničný * globalizácia * Slovensko
    AnotáciaGlobalizačné tendencie vo svetovom hospodárstve. Teoretické vymedzenie pojmu konkurencieschopnosť ekonomiky. Definície konkurencieschopnosti. Štyri obdobia vývoja konkurenčného postavenia ekonomiky. Indikátory merania konkurencieschopnosti. Konkurencieschopnosť ekonomiky SR z hľadiska štruktúry zahraničného obchodu. Vývozná a sektorová štruktúra zahraničného obchodu SR za roky 2000-2001. Zhodnotenie konkurenčnej schopnosti ekonomiky SR. Medzinárodná konkurenčná schopnosť Slovenska. Vývoj konkurencieschopnosti krajín V 4 vyjadrenej pomocou PPP.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE03 00289-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.