Počet záznamov: 1  

Od transakčného marketingu k relačnému marketingu

  1. Názov Od transakčného marketingu k relačnému marketingu
    Preklad názvuEvolution from transaction marketing to relationship marketing and CRM
    Autorské údajeElvíra Dudinská, Ivan Tjutčev
    Autor Dudinská Elvíra EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Tjutčev Ivan
    Zdrojový dokument Acta Oeconomica Cassoviensia No 7. S. 105-113. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003 / Varcholová Tatiana. ISBN 80-225-1713-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * podnikanie * politika podnikania * politika podniková * cykly obchodné * zákazníci * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaKoncept transakčného marketingu. Konkurencia orientovaná na produkty a konkurencia orientovaná na zákazníkov. Základná charakteristika transakčného a relačného chápania podnikania. Relačný (vzťahový) marketing. Definovanie relačného marketingu. Maximalizácia hodnoty pre zákazníka. Hľadiská na posudzovanie hodnoty vzťahu so zákazníkmi.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.