Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia Slovenskej agentúry pre cestovný ruch na obdobie rokov 2001-2006

  1. Názov Marketingová stratégia Slovenskej agentúry pre cestovný ruch na obdobie rokov 2001-2006
    Preklad názvuMarketing strategy of SACR for the period 2001-2006
    Autorské údajeaut. Ivana Magátová
    Autor Magátová Ivana
    Zdrojový dokument Valorizácia prostredia pre služby cestovného ruchu : medzinárodná konferencia : Bratislava 24. apríla 2003. S. 13-18. - Bratislava : NITVV, 2003 / Veszprémi Sirotková Anna ; Obchodná fakulta EU Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené. ISBN 80-968342-4-X
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * ruch cestovný aktívny * ruch cestovný domáci * ruch cestovný zahraničný * stratégia marketingová * Slovensko * 2001-2006 * Slovenská agentúra pre cestovný ruch * propagácia * trh zahraničný * organizácie medzinárodné
    AnotáciaRozvoj cestovného ruchu na Slovensku v období rokov 1950-1998. Trendy rozvoja cestovného ruchu do roku 2020. Ciele stratégie marketingu a štátnej propagácie. Základná teritoriálna orientácia cestovného ruchu Slovenska. Aktívny zahraničný cestovný ruch. Vybnrané forma pôsobenia na zahraničných trhoch. Zahraničné zastúpenia a medzinárodná spolupráca. Stratégia ponúk Slovenska na cieľových trhoch. Zameranie aktivít a základné ciele na domácom trhu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.