Počet záznamov: 1  

Hodnota zákazníka aneb data mining nad zlato

  1. Názov Hodnota zákazníka aneb data mining nad zlato
    Preklad názvuThe Value of the customer
    Autorské údajeaut. Petr Máša, Tomáš Kočka
    Autor Máša Petr
    Spoluautori Kočka Tomáš
    Zdrojový dokument Bankovnictví : měsíčník Hospodářských novin. Roč. 12 (40), č. 6-7 (2004), s. 28-29. - Praha : Economia, 2004. ISSN 1213-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá zákazníci * hodnota * informácie * báza dát * klienti * komunikácia marketingová * dolovanie dát * cross selling
    AnotáciaHodnota zákazníka pre firmu. Získavanie súčasných klientov pre ďalšie produkty. Takýto predaj sa nazýva cross-selling - zvyšuje hodnotu zákazníkov pre firmu a ziskovosť firmy. Efektívnosť data miningu (pokročilá analýza dát). Aplikácia data miningových metód pre riešenie výberu klientov pre cross-selling. Vyhodnotenie úspešnosti kampane.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 6-12 + 1 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.