Počet záznamov: 1
Komunikácia cez vášne
Názov Komunikácia cez vášne Autorské údaje aut. Roman Ivantyšyn Autor Ivantyšyn Roman Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 11, č. 5 (máj 2004), s. 17. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty Heslá šport * sponzorovanie * značky výrobné * značky kvality * marketing Anotácia Šport ako marketingový fenomén posledných rokov predstavuje až 94 percent celosvetových sponzoringových projektov. Sponzoring ako doplnok reklamy. Čiastkové ciele zadávateľov. Faktory analýzy hodnoty športovej značky. Očakávania v oblasti sponzoringu pre najbližšie roky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-6 + 8 príl.
článok
Počet záznamov: 1