Počet záznamov: 1  

Komunikácia cez vášne

  1. Názov Komunikácia cez vášne
    Autorské údajeaut. Roman Ivantyšyn
    Autor Ivantyšyn Roman
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 11, č. 5 (máj 2004), s. 17. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    Heslá šport * sponzorovanie * značky výrobné * značky kvality * marketing
    AnotáciaŠport ako marketingový fenomén posledných rokov predstavuje až 94 percent celosvetových sponzoringových projektov. Sponzoring ako doplnok reklamy. Čiastkové ciele zadávateľov. Faktory analýzy hodnoty športovej značky. Očakávania v oblasti sponzoringu pre najbližšie roky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-6 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.