Počet záznamov: 1  

Trhy novej EÚ

  1. Názov Trhy novej EÚ
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 11, č. 5 (máj 2004), s. 26-30. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá trh reklamný * médiá * reklama * výdavky * súťaže * združenia * Vyšehradská štvorka * 2003
    AnotáciaStručná charakteristika vývoja reklamného a mediálneho trhu postsocialistických krajín V4. Výdavky na reklamu v médiách, národné a medzinárodné reklamné súťaže, združenia v oblasti reklamy a médií, médiá o marketingu a reklame vydávané v krajinách V4.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-6 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.