Počet záznamov: 1  

Valorization of macro environs for tourism and services and its use in marketing

  1. Názov Valorization of macro environs for tourism and services and its use in marketing
    Preklad názvuValorizácia prostredia a jej využitie pri tvorbe produktu cestovného ruchu.
    Autorské údajeaut. Pavol Plesník
    Autor Plesník Pavol EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Valorizácia prostredia pre služby cestovného ruchu : medzinárodná konferencia : Bratislava 24. apríla 2003. S. 46-47. - Bratislava : NITVV, 2003 / Veszprémi Sirotková Anna ; Obchodná fakulta EU Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené. ISBN 80-968342-4-X
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá valorizácia * prostredie krajinné * regióny * ruch cestovný
    AnotáciaV cestovnom ruchu a službách je tvorba produktov hlavným marketingovým cieľom v každej destinácii. Valorizácia macro prostredia. Prirodný potenciál. Kultúrno - historické pamiatky.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.