Počet záznamov: 1
Strategický pohľad zainteresovaných účastníkov organizácie
Názov Strategický pohľad zainteresovaných účastníkov organizácie Preklad názvu A Strategic view of organizational stakeholders Autor Conti Tito Ďalší autori Pijáková Eva (Prekladateľ) Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 12, č. 2 (2004), s. 4-11. - Žilina : MASM, 2004. ISSN 1335-9231 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá ciele podnikové * etika podniková * kvalita * modely * organizácie * rady správne * stratégia podniková * zamestnanci * zlepšovateľstvo Anotácia Analýza úlohy zamestnancov pri organizačnom zlepšení. Zainteresovaní účastníci organizácie. Nový súbor noriem ISO 9000 sa sústreďuje na koncepciu zainteresovaných účastníkov, hlavne v norme ISO 90004 na zlepšovanie výkonnosti. Vzniká otázka, či chápe podnikateľské spoločenstvo modely hľadiska zainteresovaných účastníkov ISO a TQM so všetkými dôsledkami. Článok rozoberá tieto otázky. Zainteresovaný účastník je hromadný pojem používaný na identifikovanie zainteresovaných strán v ktorejkoľvek organizácii. Politika manažérstva zainteresovaných účastníkov. Zainteresovaní účastníci sa odlišujú od zákazníkov. Akcionár - systém sa sústreďuje na podnik. Zainteresovaní účastníci ako strategické aktíva. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1