Počet záznamov: 1  

Strategický pohľad zainteresovaných účastníkov organizácie

  1. Názov Strategický pohľad zainteresovaných účastníkov organizácie
    Preklad názvuA Strategic view of organizational stakeholders
    Autor Conti Tito
    Ďalší autori Pijáková Eva (Prekladateľ)
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 12, č. 2 (2004), s. 4-11. - Žilina : MASM, 2004. ISSN 1335-9231
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá ciele podnikové * etika podniková * kvalita * modely * organizácie * rady správne * stratégia podniková * zamestnanci * zlepšovateľstvo
    AnotáciaAnalýza úlohy zamestnancov pri organizačnom zlepšení. Zainteresovaní účastníci organizácie. Nový súbor noriem ISO 9000 sa sústreďuje na koncepciu zainteresovaných účastníkov, hlavne v norme ISO 90004 na zlepšovanie výkonnosti. Vzniká otázka, či chápe podnikateľské spoločenstvo modely hľadiska zainteresovaných účastníkov ISO a TQM so všetkými dôsledkami. Článok rozoberá tieto otázky. Zainteresovaný účastník je hromadný pojem používaný na identifikovanie zainteresovaných strán v ktorejkoľvek organizácii. Politika manažérstva zainteresovaných účastníkov. Zainteresovaní účastníci sa odlišujú od zákazníkov. Akcionár - systém sa sústreďuje na podnik. Zainteresovaní účastníci ako strategické aktíva.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.