Počet záznamov: 1  

Význam marketingovej stratégie podniku orientovaného na TQEM ako konkurenčného faktora

  1. Názov Význam marketingovej stratégie podniku orientovaného na TQEM ako konkurenčného faktora
    Preklad názvuMarketing strategy orientation on TQEM as competitor factor
    Autorské údajeaut. Adrián Podskľan
    Autor Podskľan Adrián
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 12, č. 2 (2004), s. 38-40. - Žilina : MASM, 2004. ISSN 1335-9231
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * environmentalistika * riadenie kvality * stratégia podniková * výhody konkurenčné
    AnotáciaPoznanie základných princípov manažérstva kvality, environmentálneho manažérstva a manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci patrí medzi strategické nástroje umožňujúce vytvorenie podmienok zlepšenia pozície na trhu. Komplexné environmentálne manažérstvo kvality (TQEM - Total quality environmental management). Význam marketingovej stratégie podniku orientovaného na TQEM ako konkurenčného faktora.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.