Počet záznamov: 1  

Dizajn distribučného kanála a proces jeho tvorby

  1. Názov Dizajn distribučného kanála a proces jeho tvorby
    Autorské údajeaut. Ferdinand Daňo, Pavol Kita
    Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie : Snina, 18.-19.9.2003, I. diel. S. 41-45. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá stratégia podniková * stratégia marketingová * kanály distribučné * dizajn * trh
    AnotáciaDizajn distribučného kanála. Úspech, ciele a úlohy distribučného kanála. Proces jeho tvorby. Kooperácia a komunikácia medzi členmi distribučného kanála.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.