Počet záznamov: 1  

Globalizačné a internacionalizačné aspekty obchodných firiem

  1. Názov Globalizačné a internacionalizačné aspekty obchodných firiem
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Vladimír Gazda
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Gazda Vladimír EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Zdrojový dokumentMedzinárodné vzťahy : vedecký časopis pre medzinárodné politické, ekonomické, kultúrne a právne vzťahy. Roč. 1, č. 2 (2003), s. 36-45. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov EU, 2003. ISSN 1336-1562
    PoznámkyVEGA 1/925/02
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá globalizácia * Maďarsko * Poľsko * internacionalizácia * firmy * podnik obchodný * maloobchod * Slovensko * trh * reťazce obchodné * liberalizácia
    AnotáciaProblémy globalizačných a internacionalizačných aspektov prejavujúcich sa v slovenskom maloobchode. Postavenie obchodných spoločností. Etablovanie zahraničných obchodných reťazcov na východoeurópskych trhoch. Zahraničnoobchodné reťazce na maďarskom, poľskom, českom a slovenskom trhu. Internacionalizácia a koncentrácia na slovenskom obchodnom trhu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.