Počet záznamov: 1
Voľba marketingu pre subjekty agrokomplexu v procese globalizácie
Názov Voľba marketingu pre subjekty agrokomplexu v procese globalizácie Autorské údaje aut. Juraj Chebeň Autor Chebeň Juraj Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie : Snina, 18.-19.9.2003, I. diel. S. 71-79. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1737-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá globalizácia * marketing globálny * agrokomplex * agropotravinárstvo * poľnohospodárstvo * spotrebitelia Anotácia Globálny marketing a jeho význam. Pôsobenie globalizácie a uplatňovanie globálneho marketingu v agrokomplexe. Riziká a pozitíva globálneho marketingu a globalizácie pre agropotravinársky sektor SR. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1