Počet záznamov: 1  

Voľba marketingu pre subjekty agrokomplexu v procese globalizácie

  1. Názov Voľba marketingu pre subjekty agrokomplexu v procese globalizácie
    Autorské údajeaut. Juraj Chebeň
    Autor Chebeň Juraj
    Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie : Snina, 18.-19.9.2003, I. diel. S. 71-79. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1737-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá globalizácia * marketing globálny * agrokomplex * agropotravinárstvo * poľnohospodárstvo * spotrebitelia
    AnotáciaGlobálny marketing a jeho význam. Pôsobenie globalizácie a uplatňovanie globálneho marketingu v agrokomplexe. Riziká a pozitíva globálneho marketingu a globalizácie pre agropotravinársky sektor SR.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.