Počet záznamov: 1  

Proces strategickej zmeny na zákaznicky orientovanú spoločnosť

  1. Názov Proces strategickej zmeny na zákaznicky orientovanú spoločnosť
    Autorské údajeaut. Ľuboslava Novotná
    Autor Novotná Ľuboslava
    Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie : Snina, 18.-19.9.2003, I. diel. S. 130-136. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1737-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výrobky * zákazníci
    AnotáciaPodnikanie a stratégie v podnikaní. Konkurencieschopnosť podnikov. Dve dimenzie konkurencie. Od produktovej k zákazníckej orientácii. Zákazník ako najvyššia priorita. Riadenie vzťahov so zákazníkmi.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.