Počet záznamov: 1
Proces strategickej zmeny na zákaznicky orientovanú spoločnosť
Názov Proces strategickej zmeny na zákaznicky orientovanú spoločnosť Autorské údaje aut. Ľuboslava Novotná Autor Novotná Ľuboslava Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie : Snina, 18.-19.9.2003, I. diel. S. 130-136. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1737-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * výrobky * zákazníci Anotácia Podnikanie a stratégie v podnikaní. Konkurencieschopnosť podnikov. Dve dimenzie konkurencie. Od produktovej k zákazníckej orientácii. Zákazník ako najvyššia priorita. Riadenie vzťahov so zákazníkmi. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1