Počet záznamov: 1  

E-business a riadenie dodávateľských reťazcov ako progresívne marketingové nástroje pre rast podnikovej efektivity

  1. Názov E-business a riadenie dodávateľských reťazcov ako progresívne marketingové nástroje pre rast podnikovej efektivity
    Autorské údajeaut. Rastislav Ručinský
    Autor Ručinský Rastislav
    Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie : Snina, 18.-19.9.2003, I. diel. S. 149-153. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1737-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá nástroje marketingové * obchod elektronický * podnikanie elektronické * internet * technológie nové * technológie obchodné * reťazce dodávateľsko-odberateľské * riadenie reťazcov dodávateľských
    AnotáciaE-business predstavuje generický názov pre podnikanie spracovávané prostredníctvom elektronických médií, vrátane internetu, počítačových sietí alebo bezdrôtových transmisných zariadení. Stratégie e-businessu. Plánovanie podnikových zdrojov. Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) a e-business. Riadenie dodávateľských reťazcov (SCM) - definícia. Implementácia e-business a vývojové fázy.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.