Počet záznamov: 1  

Ukazatel hodnoty vztahu se zákazníkem

  1. Názov Ukazatel hodnoty vztahu se zákazníkem
    Autorské údajeaut. Radim Vlček
    Autor Vlček Radim
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2003 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pri príležitosti 50. výročia jej založenia : Bratislava 6.11.-7.11.2003. S. 133-137. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2003 / Majtán Miroslav ; Lulkovičová Ľudmila ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-1759-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.2 - Odhad. Tvorba ukazovateľov, normatívov, požadovaných hodnôt atď.
    Heslá hodnota * ukazovatele hodnotové * manažment hodnotový * kvantifikácia * definície * hypotézy * systém CRM
    AnotáciaExistencia troch manažérskych systémov, ktoré rešpektujú a podporujú vplyv zákazníka pri riadení firmy. Ide o hodnotový manažment (Value management - VM), riadenie vzťahu so zákazníkmi Customer relationship management - CRM) a riadenie hodnoty zákazníka (Customer value management - CVM). Logika formulácie ukazovateľa hodnoty vzťahu so zákazníkom. Sedem hypotéz.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.