Počet záznamov: 1
Využití referenčních skupin v reklamě
Názov Využití referenčních skupin v reklamě Autorské údaje aut. Marcela Zamazalová Autor Zamazalová Marcela Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie : Snina, 18.-19.9.2003, I. diel. S. 188-193. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1737-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá komunikácia marketingová * médiá * inzercia * reklama Anotácia Referenčná skupina - definícia. Využívanie vplyvu referenčných skupín na spotrebné chovanie v marketingu s cieľom pritiahnuť pozornosť k reklame a tak podporiť úspešnosť reklamných kampaní. Sledovanie inzercie v časopisoch Ekonom, Euro. - najčastejšie použitý typ referenčných skupín, zapojenie referenčných skupín podľa značky produktu, oblasti, pre ktoré boli najčastejšie referenčné skupiny využité, najčastejšie využívané prostredie pre inzerciu so zapojením referenčných skupín... Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1