Počet záznamov: 1  

Dimenzie marketingu na začiatku tretieho tisícročia

  1. Názov Dimenzie marketingu na začiatku tretieho tisícročia
    Preklad názvuMarketing Dimensions at the Beginning of the Third Millennium
    Autorské údajeaut. Štefan Majtán, Anna Majtánová
    Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Majtánová Anna EUBFNHKPN - Katedra peňažníctva - zrušená
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. Roč. 52, č. 5 (2004), s. 584-597. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2004. ISSN 0013-3035
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * imidž * podnik * komunikácia firemná * globalizácia * riadenie podnikové * systémy informačné marketingové
    AnotáciaVývoj a základné tendencie rozvoja marketingu. Úloha marketingu v podniku - v oblasti riadenia, organizácie, plánovania a kontroly. Marketingový informačný systém v podniku.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich karentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - ČLÁNKY
    (2) - KNIHY
    Archív EPCE04 00175-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
    : E04 00333-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-5

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.