Počet záznamov: 1
Dimenzie marketingu na začiatku tretieho tisícročia
Názov Dimenzie marketingu na začiatku tretieho tisícročia Preklad názvu Marketing Dimensions at the Beginning of the Third Millennium Autorské údaje aut. Štefan Majtán, Anna Majtánová Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Majtánová Anna EUBFNHKPN - Katedra peňažníctva - zrušená Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. Roč. 52, č. 5 (2004), s. 584-597. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2004. ISSN 0013-3035 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * imidž * podnik * komunikácia firemná * globalizácia * riadenie podnikové * systémy informačné marketingové Anotácia Vývoj a základné tendencie rozvoja marketingu. Úloha marketingu v podniku - v oblasti riadenia, organizácie, plánovania a kontroly. Marketingový informačný systém v podniku. Kategória EPC Vedecké práce v domácich karentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - ČLÁNKY (2) - KNIHY Archív EPC E04 00175-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
: E04 00333-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textuOdkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-5
článok
Počet záznamov: 1