Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikácia - pilier úspešného organizátora veľtrhov

  1. Názov Marketingová komunikácia - pilier úspešného organizátora veľtrhov
    Autorské údajeaut. Marek Baluška
    Autor Baluška Marek
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 14, č. 2 (2004), s. 15-16. - Praha : Česká marketingová společnost, 2004. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * veľtrhy * organizácia
    AnotáciaVeľtrh a komunikačné nástroje použité v jednotlivých fázach. Priama osobná komunikácia jednostupňová, nepriama nepersonálna komunikácia viacstupňová. Komunikačná stratégia, komunikačná politika, komunikačná pripravenosť veľtrhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.