Počet záznamov: 1  

Ekologické výrobky - nový trend pre získanie konkurenčnej výhody v maloobchode - rok 2003

  1. Názov Ekologické výrobky - nový trend pre získanie konkurenčnej výhody v maloobchode - rok 2003
    Autorské údajeMichaela Grafnetterová
    Autor Grafnetterová Michaela EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2003 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pri príležitosti 50. výročia jej založenia : Bratislava 6.11.-7.11.2003. S. 303-306. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2003 / Majtán Miroslav ; Lulkovičová Ľudmila ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-1759-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.133 - Dopyt
    Heslá výrobky ekologické * výrobky drevárske * nábytok * maloobchod * výhody konkurenčné * prieskum dopytu * prieskum spotrebiteľský
    AnotáciaPrieskum zameraný na otázku, či a v akej miere má pre obchodníkov s nábytkom zmysel rozšíriť ponúkaný sortiment tovaru o ekologický nábytok ako o špecifický produkt, ktorý by mnohol byť zdrojom dlhodobo udržateľnej konkurenčnej výhody. Prieskum bol orientovaný na tri otázky: a) ekologická orientácia zákazníkov kupujúcich nábytok, b) výhrady voči ekologickému nábytku, c) segmentácia (typológia) kupujúcich na trhu s ekologickým nábytkom. Na základe výsledkov prieskumu by mal byť ekologický nábytok príležitosťou konkurenčnej výhody pre obchod s nábytkom.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.