Počet záznamov: 1
Poznatky z teórie imidža v maloobchodnej praxi
Názov Poznatky z teórie imidža v maloobchodnej praxi Preklad názvu Image Theory Knowledge in Retail Practice Autorské údaje aut. Vanda Lieskovská Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. Roč. 51, č. 6 (2003), s. 749-762. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2003. ISSN 0013-3035 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá imidž * maloobchod * teórie ekonomické * metódy štatistické * porovnanie medzipodnikové * podnik * analýza klasifikačná * pojmy Anotácia Problematika teórie imidža. Možnosti aplikovania poznatkov z oblasti teórie imidža v konkrétnych podmienkach maloobchodnej praxe. Klasifikácia imidža: zhľadiska objektu, z hľadiska pôsobnosti a rozšírenia, z hľadiska skutočnosti a požiadaviek, z hľadiska jeho nositeľov. Porovnanie imidža dvoch predajní rovnakej maloobchodnej firmy. Kategória EPC Vedecké práce v domácich karentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - KNIHY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 6-10
článok
Počet záznamov: 1