Počet záznamov: 1  

Poznatky z teórie imidža v maloobchodnej praxi

  1. Názov Poznatky z teórie imidža v maloobchodnej praxi
    Preklad názvuImage Theory Knowledge in Retail Practice
    Autorské údajeaut. Vanda Lieskovská
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. Roč. 51, č. 6 (2003), s. 749-762. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2003. ISSN 0013-3035
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá imidž * maloobchod * teórie ekonomické * metódy štatistické * porovnanie medzipodnikové * podnik * analýza klasifikačná * pojmy
    AnotáciaProblematika teórie imidža. Možnosti aplikovania poznatkov z oblasti teórie imidža v konkrétnych podmienkach maloobchodnej praxe. Klasifikácia imidža: zhľadiska objektu, z hľadiska pôsobnosti a rozšírenia, z hľadiska skutočnosti a požiadaviek, z hľadiska jeho nositeľov. Porovnanie imidža dvoch predajní rovnakej maloobchodnej firmy.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich karentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - KNIHY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 6-10

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.