Počet záznamov: 1
Aplikácia medzinárodného marketingu v prístupovom procese slovenských podnikov do EÚ - rok 2003
Názov Aplikácia medzinárodného marketingu v prístupovom procese slovenských podnikov do EÚ - rok 2003 Autorské údaje Zuzana Kršáková Autor Kršáková Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2003 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pri príležitosti 50. výročia jej založenia : Bratislava 6.11.-7.11.2003. S. 350-354. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2003 / Majtán Miroslav ; Lulkovičová Ľudmila ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-1759-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá firmy * Slovensko * trh spoločný * marketing * marketing medzinárodný * štandardizácia * nástroje marketingové * Európska únia Anotácia Uplatňovanie rovnakej marketingovej stratégie a štandardizácie v rámci EÚ. Štandardizácia ostatných marketingových nástrojov. Prejavy štandardizácie. Význam štandardizácie. Vstup slovenských podnikov na spoločný trh. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1