Počet záznamov: 1  

Aplikácia medzinárodného marketingu v prístupovom procese slovenských podnikov do EÚ - rok 2003

  1. Názov Aplikácia medzinárodného marketingu v prístupovom procese slovenských podnikov do EÚ - rok 2003
    Autorské údajeZuzana Kršáková
    Autor Kršáková Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2003 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pri príležitosti 50. výročia jej založenia : Bratislava 6.11.-7.11.2003. S. 350-354. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2003 / Majtán Miroslav ; Lulkovičová Ľudmila ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-1759-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá firmy * Slovensko * trh spoločný * marketing * marketing medzinárodný * štandardizácia * nástroje marketingové * Európska únia
    AnotáciaUplatňovanie rovnakej marketingovej stratégie a štandardizácie v rámci EÚ. Štandardizácia ostatných marketingových nástrojov. Prejavy štandardizácie. Význam štandardizácie. Vstup slovenských podnikov na spoločný trh.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.