Počet záznamov: 1
Golf ako marketingový nástroj
Názov Golf ako marketingový nástroj Autorské údaje aut. Ivana Šimlovičová Autor Šimlovičová Ivana Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 11, č. 8 (august 2004), s. 12. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * nástroje marketingové Anotácia Zážitkový marketing zaznamenáva boom, a nielen pri komunikácii s konečnými spotrebiteľmi, ale aj v B2B. Rastúca popularita golfu je toho dôkazom. Golf ako komunikačný nástroj. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 7-12 + 10 príl.
článok
Počet záznamov: 1