Počet záznamov: 1
Elektronické obchodovanie a jeho podpora systémami CRM
Názov Elektronické obchodovanie a jeho podpora systémami CRM Autorské údaje Magdaléna Cárachová Autor Cárachová Magdaléna EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Zdrojový dokument Kvantitatívne metódy v ekonómii a podnikaní : 7. medzinárodná vedecká konferencia : zborník : Bratislava, 29. a 30. marec 2001. S. 128-132. - Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2001 / Bolgáč Ján ; Krasňanská Jarmila ; Mácová Miroslava ; Szomolányi Karol ; Šeleng Martin ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta hospodárskej informatiky. ISBN 80-225-1382-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.18 - Obchodná technika Heslá obchod elektronický * internet * riadenie nákupu * riadenie výroby * riadenie predaja * zákazníci * systém CRM Anotácia Internet vo sfére obchodovania, výhody virtuálneho obchodu. Ciele systémov pre riadenie vzťahov so zákazníkom /CRM/. Prepojenie CRM systému s internými systémami riadenia výroby a nákupu. Základné predpoklady zákaznícky orientovanej organizácie, ktoré podporuje systém CRM. Význam systému CRM. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1