Počet záznamov: 1  

Elektronické obchodovanie a jeho podpora systémami CRM

  1. Názov Elektronické obchodovanie a jeho podpora systémami CRM
    Autorské údajeMagdaléna Cárachová
    Autor Cárachová Magdaléna EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Zdrojový dokument Kvantitatívne metódy v ekonómii a podnikaní : 7. medzinárodná vedecká konferencia : zborník : Bratislava, 29. a 30. marec 2001. S. 128-132. - Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2001 / Bolgáč Ján ; Krasňanská Jarmila ; Mácová Miroslava ; Szomolányi Karol ; Šeleng Martin ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta hospodárskej informatiky. ISBN 80-225-1382-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá obchod elektronický * internet * riadenie nákupu * riadenie výroby * riadenie predaja * zákazníci * systém CRM
    AnotáciaInternet vo sfére obchodovania, výhody virtuálneho obchodu. Ciele systémov pre riadenie vzťahov so zákazníkom /CRM/. Prepojenie CRM systému s internými systémami riadenia výroby a nákupu. Základné predpoklady zákaznícky orientovanej organizácie, ktoré podporuje systém CRM. Význam systému CRM.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.