Počet záznamov: 1  

Vícekriteriální rozhodování v marketingovém managementu

  1. Názov Vícekriteriální rozhodování v marketingovém managementu
    Preklad názvuMulti-criteria decision in marketing-management
    Autorské údajeJiří Hofman
    Autor Hofman Jiří
    Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 5, č. 1 (2004), s. 68-73. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2004. ISSN 1335-7069
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * rozhodovanie viackriteriálne * metódy * Saatyho metóda
    AnotáciaExaktné metódy a marketingový manažment. Čo prinášajú exaktné metódy do marketingového manažmentu. Voľba trhu a cielený marketing. Viackriteriálny rozhodovací proces a Saatyho metóda.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.