Počet záznamov: 1  

Tendencie v stratégii medzinárodného marketingu

  1. Názov Tendencie v stratégii medzinárodného marketingu
    Autorské údajeEduard Urban
    Autor Urban Eduard EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. S. 19-22. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * štandardizácia * riadenie * adaptácia * trh zahraničný
    AnotáciaŠtandardizácia medzinárodného riadenia marketingu. Adaptácia podľa lokálnych špecifík zahrahičných trhov. Imperatívy a tendencie v rámci medzinárodného marketingu. 1. Potreba nasledovať komplikovaný vývoj medzinárodného prostredia a špecifiká krajín, s ktorými chce podnik spolupracovať. 2. Potreba zvoliť si formu vstupu na trh. 3. Prehodnotenie domácej marketingovej politiky na úrovni jednej alebo viacerých krajín. 4. Potreba implementovať štruktúry pre potreby medzinárodného marketingu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.