Počet záznamov: 1  

Interkultúrne rozdiely a ich vplyv na fenomén Corporate Identity

  1. Názov Interkultúrne rozdiely a ich vplyv na fenomén Corporate Identity : vybrané aspekty, aplikácia na slovenské podnikateľské prostredie
    Autorské údajeOtília Zorkóciová
    Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. S. 27-52. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá identita podniková * komunikácia firemná * kultúra * kultúra podniková * podnikanie medzinárodné * dizajn * správanie * prostredie podnikateľské * Slovensko
    AnotáciaKomunikačná politika firmy ako neoddeliteľná súčasť budovania projektu Corporate Identity (CI) - cieľavedome utváraného strategického konceptu vnútornej štruktúry a fungovania, ako aj vonkajšej prezentácie firmy v trhovom prostredí, ktorý vytvára jej špecifickosť, originalitu a nezameniteľnosť. Kultúra v medzinárodnom podnikaní. Interkultúrne rozdiely a ich vplyv na fenomén Corporate Identity. Uplatňovanie CI v podmienkach slovenského podnikateľského prostredia.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.