Počet záznamov: 1  

Spoločenský marketing

  1. Názov Spoločenský marketing
    Preklad názvuPublic marketing
    Autorské údajeĽubomíra Strážovská
    Autor Strážovská Ľubomíra
    Zdrojový dokument Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. Roč. 1, č. 1 (október 2003), s. 109-113. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne. ISSN 1336-3727
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing sociálny * marketing spoločenský * záujmy ekonomické * stratégia marketingová * klasifikácia výrobkov * zákazníci * spotrebitelia * skupiny záujmové * firmy * stratégia podniková
    AnotáciaKoncepcia spoločenského marketingu. Spoločensky orientovaná klasifikácia produktov. Pojem sociálny marketing a jeho koncepcia. Stratégia sociálneho marketingu. Stratégie orientované na záujmové skupiny podniku. Charakteristika a typy záujmových skupín firmy. Základné stratégie zamerané na záujmové skupiny.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.