Počet záznamov: 1  

Aplikace statistických metod v marketingovém výzkumu

  1. Názov Aplikace statistických metod v marketingovém výzkumu
    Autorské údajeIveta Šimberová
    Autor Šimberová Iveta
    Zdrojový dokument Kvantitatívne metódy v ekonómii a podnikaní : 7. medzinárodná vedecká konferencia : zborník : Bratislava, 29. a 30. marec 2001. S. 391-365. - Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2001 / Bolgáč Ján ; Krasňanská Jarmila ; Mácová Miroslava ; Szomolányi Karol ; Šeleng Martin ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta hospodárskej informatiky. ISBN 80-225-1382-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá spokojnosť zákazníkov * marketing * vzťahy medziľudské * komunikácia * výskum * metódy štatistické * analýza korelačná * analýza zhluková
    AnotáciaVýsledky predvýskumu týkajúceho sa aplikácie modernej marketingovej filozofie - totálneho uspokojenia zákazníka /TCS/ v českých firmách. K spracovaniu dát boli použité štatistické metódy - korelačná analýza, zhluková hierarchická analýza s využitím euklidovej metriky a metódy najvzdialenejšieho suseda.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.