Počet záznamov: 1  

Procesný prístup v manažérstve kvality - zbytočná byrokracia alebo efektívny prínos pre podnik?

  1. Názov Procesný prístup v manažérstve kvality - zbytočná byrokracia alebo efektívny prínos pre podnik?
    Autorské údajeIgor Meňovský
    Autor Meňovský Igor
    Zdrojový dokument Personálny a mzdový poradca podnikateľa. Č. 15 (2004), s. 119-130. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2004. ISSN 1335-1508
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá kvalita * riadenie procesné * manažerizmus * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * normy ISO * normy kvality * efektívnosť * riadenie ľudských zdrojov * systém riadenia kvality
    AnotáciaVývoj systémov manažérstva kvality. Definícia procesného systému riadenia. Procesný prístup. Sledovanie účinnosti a efektívnosti procesu. Príklad začlenenia procesu manažérstva ľudských zdrojov podľa ISO 9001:2000. Základné charakteristiky procesného systému. Manažérstvo kvality. Monitorovanie a vyhodnocovanie parametrov procesov. Identifikácia procesov. Vymedzenie procesov v súvislosti s ich merateľnosťou ich vstupov a výstupov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 8-15

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.