Počet záznamov: 1
Procesný prístup v manažérstve kvality - zbytočná byrokracia alebo efektívny prínos pre podnik?
Názov Procesný prístup v manažérstve kvality - zbytočná byrokracia alebo efektívny prínos pre podnik? Autorské údaje Igor Meňovský Autor Meňovský Igor Zdrojový dokument Personálny a mzdový poradca podnikateľa. Č. 15 (2004), s. 119-130. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2004. ISSN 1335-1508 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá kvalita * riadenie procesné * manažerizmus * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * normy ISO * normy kvality * efektívnosť * riadenie ľudských zdrojov * systém riadenia kvality Anotácia Vývoj systémov manažérstva kvality. Definícia procesného systému riadenia. Procesný prístup. Sledovanie účinnosti a efektívnosti procesu. Príklad začlenenia procesu manažérstva ľudských zdrojov podľa ISO 9001:2000. Základné charakteristiky procesného systému. Manažérstvo kvality. Monitorovanie a vyhodnocovanie parametrov procesov. Identifikácia procesov. Vymedzenie procesov v súvislosti s ich merateľnosťou ich vstupov a výstupov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 8-15
článok
Počet záznamov: 1