Počet záznamov: 1  

10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku

  1. Názov 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku
    Autorské údajeIvan Bureš & Pavel Řehulka
    Autor Bureš Ivan
    Spoluautori Řehulka Pavel
    Vydavateľské údajePraha : Management Press , 2002. - 158 s.
    ISBN80-7261-056-2
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * systém CRM * komunikácia marketingová * konkurencia * predajcovia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra794848

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    794848SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.