Počet záznamov: 1  

Nový segment pro reklamní aktivity

  1. Názov Nový segment pro reklamní aktivity
    Autorské údajeJena Švarcová
    Autor Švarcová Jena
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 7/8 (2004), s. 54. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá propagácia * reklama * fondy štruktúrne * projekty * Európska únia * Česko * náklady investičné
    AnotáciaČerpanie financií zo štrukturálnych fondov EÚ a z toho vyplývajúce povinnosti príjemcov. Nariadenie EK 1159/2000 a propagácia projektu. Štrukturálne fondy a formy reklamy. Nariadenie EK č.1145/2003 a uznateľné náklady na projekty.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.