Počet záznamov: 1  

Třikrát o 3D reklamě - III.

  1. Názov Třikrát o 3D reklamě - III.
    Autorské údajePavel Černý
    Autor Černý Pavel
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 7/8 (2004), s. 55. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * návratnosť investícií * propagácia priama * nástroje marketingové * stratégia marketingová * podpora predaja
    AnotáciaInvestície do 3D reklamy a ich návratnosť. Náklady na reklamnú akciu a časové oneskorenie ziskov. 3D reklama ako súčasť marketingovej stratégie : produkt, cena, distribúcia. Ciele 3D reklamy a pozitívny vplyv na spotrebiteľa.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.