Počet záznamov: 1  

"Instantní" merchandising: revoluce v marketingu

  1. Názov "Instantní" merchandising: revoluce v marketingu
    Súbežný názov"Instant" merchandising: revolution in marketing
    Autorské údajeIvan Bureš
    Autor Bureš Ivan
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 7/8 (2004). - Praha : Mladá fronta, 2004
    Nové služby a produkty. s. 76-77. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština, angličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá internet * televízia * reklama * nástroje marketingové * podpora predaja * klienti * USA * Veľká Británia
    AnotáciaPohyblivý displej ako výsledok kombinácie internetu, billboardu a televízie. Revolučná forma oslovenia zákazníka.Výhody novej formy komunikácie so zákazníkom. Využitie tohto média v amerických a anglických reťazcoch.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.