Počet záznamov: 1
"Instantní" merchandising: revoluce v marketingu
Názov "Instantní" merchandising: revoluce v marketingu Súbežný názov "Instant" merchandising: revolution in marketing Autorské údaje Ivan Bureš Autor Bureš Ivan Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 7/8 (2004). - Praha : Mladá fronta, 2004 Nové služby a produkty. s. 76-77. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština, angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá internet * televízia * reklama * nástroje marketingové * podpora predaja * klienti * USA * Veľká Británia Anotácia Pohyblivý displej ako výsledok kombinácie internetu, billboardu a televízie. Revolučná forma oslovenia zákazníka.Výhody novej formy komunikácie so zákazníkom. Využitie tohto média v amerických a anglických reťazcoch. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 7-12
článok
Počet záznamov: 1