Počet záznamov: 1  

Globalizácia a zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov

  1. Názov Globalizácia a zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov
    Autorské údajeHelena Nízka
    Autor Nízka Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 14, č. 3 (2004), s. 9-12. - Praha : Česká marketingová společnost, 2004. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá globalizácia * podnik malý * podnik stredný * konkurencieschopnosť * stratégia podniková * marketing strategický * prostredie podnikateľské
    AnotáciaGlobalizácia - celosvetové rozšírenie trhových vzťahov a odbúranie bariér vstupu na trhy = príležitosti i riziká. Čo je a čo nie je globalizácia. Príležitosti a riziká globalizácie pre MSP. Príležitosti na strane dopytu. Mysli globálne, konaj lokálne. Riziká na strane ponuky, riziká na strane dopytu. Návrhy na zvýšenie konkurencieschopnosti MSP - konkurenčné stratégie - stratégia koncentrácie a špecializácie /stratégia pre trhových štrbinárov/. Regionálna kooperácia v internetovom marketingu. Corporate Identity. Nevyhnutnosť firmy stále sa zaoberať zmenami vo svojom marketingovom prostredí, využívať zmeny v elektronickom marketingu, stratiť obavy pred svetovými trhmi a využívať nové príležitosti pre svoju firmu, reagovať rýchlo.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.