Počet záznamov: 1  

E-mail - marketingový nástroj komunikace

  1. Názov E-mail - marketingový nástroj komunikace
    Autorské údajeZdeněk Brodský
    Autor Brodský Zdeněk
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 7/8 (2004).. - Praha : Mladá fronta, 2004
    Nové služby a produkty. s. 88. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * internet * pošta elektronická * nástroje marketingové * služby * produkty * klienti * firmy * korešpondencia * systémy informačné
    AnotáciaE-mail ako prostriedok marketingovej komunikácie. Dôležitosť vhodne zvolenej e-mailovej adresy. Komunikácia so zákazníkmi. Riešenie problémov virtuálnou cestou. Možné riziká pri e-mailovej komunikácii.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.