Počet záznamov: 1  

Celebrity jako odrůda značek

  1. Názov Celebrity jako odrůda značek
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 7/8 (2004), s. 94-95. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * propagácia * marketing strategický * značky kvality * médiá * osobnosť
    AnotáciaOsobnosti verejného života - športovci, odborníci, politici, prominenti zábavného priemyslu ako špecifická odroda značiek. Celebrity v úlohe spoločenských vzorov. Historický pohľad na uctievanie vzorov. Celebrity predmetom obchodných záujmov. Cieľová skupina celebrít. Médiá reflektujúce dopyt po idoloch.Celebrity - klasický značkový produkt pre producentov zábavného priemyslu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.