Počet záznamov: 1  

Marketing a vybrané problémy v cestovním ruchu v procesu globalizace

  1. Názov Marketing a vybrané problémy v cestovním ruchu v procesu globalizace
    Preklad názvuMarketing and selected problems in the tourist trade in the globalisation process
    Autorské údajeDaniela Hrubá, Marta Regnerová
    Autor Hrubá Daniela
    Spoluautori Regnerová Marta
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 14, č. 3 (2004), s. 15-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2004. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * marketing * marketing mix * marketing služieb * komunikácia marketingová * terorizmus * podnebie * globalizácia
    AnotáciaRozvoj cestovného ruchu po roku 1989. Pôsobením globalizácie menia sa požiadavky na kvalitu služieb. Negatívne dopady na cestovný ruch, plynúce z troch aktuálnych problémov: teroristických útokov, extrémnych stavov počasia, ekonomických a sociálnych súvislostí. Využitie nástrojov marketingového mixu. Integrovaná marketingová komunikácia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.