Počet záznamov: 1  

Několik pohledů na mediální referenční skupiny

  1. Názov Několik pohledů na mediální referenční skupiny
    Preklad názvuSeveral views on media reference groups
    Autorské údajeJan Koudelka
    Autor Koudelka Jan
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 14, č. 3 (2004), s. 18-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2004. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * postoje * spotrebitelia * komunikácia marketingová * komunikácia masová
    AnotáciaMediálna referenčná skupina ako skupina alebo osoba vnímaná ako významná sila pôsobiaca na postoje, jednania spotrebiteľa. Spôsob zapojenia mediálnych referenčných skupín. Rámcové základy vnímania mediálnych referenčných skupín. Dôveryhodnosť celebrít. Zapojenie referenčných skupín do Event marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.