Počet záznamov: 1  

Strategický marketingový manažment

  1. Názov Strategický marketingový manažment
    Autorské údajeDagmar Lesáková a kolektív
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Netri Branislav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave
    Vydavateľské údajeHronský Beňadik : NETRI , 2004. - 264 s.
    ISBN80-968904-8-4
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment strategický * marketing manažment * riadenie strategické * stratégia marketingová * audit * analýza swot * plánovanie strategické * konkurencia * matice * portfólio * systémy informačné riadiace * výrobky * kontrola * globalizácia * trh
    Kategória EPCVysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.3, z toho voľných 1, prezenčne 2
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - ČLÁNKY
    Signatúra795063-795065
    Archív EPCE04 00193-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    795063SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    795064SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    795065SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.