Počet záznamov: 1  

Business intelligence a druhá vlna CRM

  1. Názov Business intelligence a druhá vlna CRM
    Autorské údajeJana Chuchvalcová, Martin Illner
    Autor Chuchvalcová Jana (Autor interview)
    Spoluautori Illner Martin (Účastník interview)
    Zdrojový dokument Bankovnictví : měsíčník Hospodářských novin. Roč. 12 (40), č. 9 (2004), s. 36-37. - Praha : Economia, 2004. ISSN 1213-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 681.3.07 - Uchovávanie dát. Vstupy. Výstupy
    Heslá technológie informačné * bankovníctvo * banky * sklad dát * informácie strategické * systém CRM
    AnotáciaAplikácie spoločnosti Oracle pomáhajú analyzovať a riadiť ziskovosť firiem, podporovať plánovanie a rozpočtovanie, či podporovať zavádzanie podnikovej stratégie. Rozhovor s generálnym riaditeľom Oracle Czech o možnostiach ako tieto riešenia využiť v bankovom a finančnom sektore. Ponuka v riešení v oblasti vzťahu so zákazníkom. Implementácie CRM systémov. BI - Business Intelligence je nástroj pre strategický a operatívny reporting a pre dodávku informácií pre strategické a operatívne riadenie firiem.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 6-12 + 1 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.